Sweet Potato
JustBeautifulLikeMe

________________________________________________________________________________________
Isnin, 18 Mac 2013 | 7:02 PG | 0 Atasinchi
Haii korang,jumpe lagi kite erkk hoho ^_^ okay arini sbenarnye aku sedih sangat semuanya disebabkan crush :\ Semalam aku teruk nangis bile dpat tau sesuatu dari kawan..Tepat jam 10.52 yayo bagitau aku yg abg angkat aku or digelar crush aku tu dah ade org lain :\ Aku terkejut sangat memang mase aku tahu tu rase nk pindah sekolah pon ade tapi takkan laa pasal tu aku nk tinggal kawan2 pulak..okay aku sedar die bukan hak aku pon..aku bodoh selame nii aku hanya syok sendiri jee :( Selame ni aku dah dpat agak yg die ade pape ngn sorang kawan aku nii tapi aku x rapat pon ngan die sebab die kelas 3ik aku kelas 3 is..Kalau tu dah memang takdir die ngan org lain biarlah aku pasrah klau tu memang takdir Allah..Aku kene terus kan hidup dan harus tumpu pade pelajaran jee :) Banyak dugaan yg aku lalui selepas kes histeria yg ni pulak dtang aku kene tabah tempuh semua ni..aku kene kuat walaupon aku seorang hamba yang begitu lemah :'( Betol jugak ckp ain n yayo lupakan lah dia sbb dia dah ade org yg jage die..abaikan dia :) Dan betol jugak kate kawan2 aku yg lain buat laa happy2 walaupon kite tengah sakit hati inshaallah lame2 akan okay :') Aku akan cube untuk lupekan dia..kawan2 yg lain akan selalu sokong aku dari belakang :) Terima kasihh Ya Allah kau masihh kurniakan kawan2 yg ambil berat psal aku jadi aku tidaklah terlalu kesunyian :') 

ok tu je kott nk share ngn korang pasal story kali ini :) Aku seorang hamba yg lemah dan x kuat untuk dugaan begini tapi aku akan cube lupekan dia dan juga lupakan segala kenangan manis aku dengan dia :( Hope die bahagia ngn org yg dia syg :') 

Bye crush :'(

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Budak Manja ◕


Assalamualaikum Terima Kasih Kerana Sudi Kunjungi Blog Saya..Simple Blog By Ida. Have A Nice Day :)
Jangan Lupe Follow Tau..Thank You ♥.
_______________________________________
◕ Shout Here ◕

Put your cbox code here.

_______________________________________ _______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : idaa


Red Bow Tie