Sweet Potato
JustBeautifulLikeMe

________________________________________________________________________________________
Rabu, 13 Mac 2013 | 3:26 PG | 0 Atasinchi
 Hai2 lame pulak rase x update blog ni eh..hehe :3 okay kali nii nak story pasal histeria ni hah..hurmm Berape kali dah histeria ni berlaku kat sekolah memang x surut2 lagii..ustaz yg berubat kate jin yg ade dalam badan tu memang susah nak keluar :( hurmm yg paling teruk histeria ari selase ari tuh haishh seram gilee kott aku nasib kuat mase tuh :) Tapii hari nii 13 mac 2013 tibe2 jee aku lemah gilee :\ aku pon kena jugak histeria tuu..Kawan2 kate aku menjerit hmm memang aku x sedar time tuu nasibb ade kawan2 yg tolong kalau x memang x tau laa ape yg akn berlaku..Histeria yg aku kene x laa teruk sangat ustaz kate org mcam aku nii seminngu dah okay dah tapii yg teruk tuu sebulan or setahun lebihh baru pulih sepenuhnyee..

 Tadi kat surau time tu memang aku lepas histeria laa pening gilee kott...berdebar2 pon ade nangis lagilaa selalu jee hurmm mintak2laa histeria aku nii x berpanjangan..Kawan2 tolonglaa doakan yee kebaikan untuk saye :) Ade yg betol2 serius tu badan diorang dimasuki oleh puteri apetahh aku pon x pasti..ade jugakk dayang2 n budak2 kecik..Diorang selalu ketawa n mengilaii..Kadang2 perlakuan diorang tuu lawak laa jugak haha :3 Memang diorang x sedar langsung samelaa mcam aku nasibb aku sekejap jee tapii aku memang malu mase aku jerit tuu semua org tengok :\ time tu ade kat dewan abg angkat aku pon tengok hurmm redo je laa :( Mase aku kena tu kawan2 ramai yg tolong diorang memang kawan baik aku dunia akhirat :') 


  
 Sedihnyee mak aku marah sebab aku x kuat semangat..mak aku kate aku takut sangat n terpengaruh hmm memang mak aku marah gile2 kat aku tapii bile mak aku ckap kat kawan die pasal aku barulaa mak aku reda marahkan aku :) Memang aku menangis time mak aku marah tuu hurmm x pe aku faham perasaan mak aku die nak aku kuat n x mudah kene mende2 cam gini :) Then mak aku pon setuju nk rawat histeria ni kat sekolah..hmm akhirnyaa selesai jugakk problem aku n mak aku :')

 Okay sampai disini jee nk story pasal histeria nihh..pesan buat semua korangg janganlaa takut sangat bile dengar orang menjerit ke ape kee buat x tahu jee bace ayat kursi or ape2 je surah yg korang ingat..Jangan sesekali jadi mcam aku tau :') Histeria memang memenatkan!! byee take care :*
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Budak Manja ◕


Assalamualaikum Terima Kasih Kerana Sudi Kunjungi Blog Saya..Simple Blog By Ida. Have A Nice Day :)
Jangan Lupe Follow Tau..Thank You ♥.
_______________________________________
◕ Shout Here ◕

Put your cbox code here.

_______________________________________ _______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : idaa


Red Bow Tie