Sweet Potato
JustBeautifulLikeMe

________________________________________________________________________________________
Ahad, 24 Mac 2013 | 9:54 PG | 0 Atasinchi

Hye2 :* see you all again :) Fake smile apekah itu?Fake smile adelah senyum yg berpura-pura..Aku selalu je begitu setiap hari tidak kiralah kat rumah or di sekolah :( Persoalanya nape aku selalu begini?Hmm yg rapat dengan aku mesti sudah tau ape jawapanya..ok laa aku fake smile tu sebenarnye aku memang x boleh terima lagi yg kenyataanya yg crush aku tu dah ade org lain :\ Aku still berharap lagi pada die..Walaupon aku sakit hati aku masih lagi stalk die n selalu je pikir psal die..Dia pon same selalu je serba salah sebab x sanggup tengok aku sedih tapi npe dia buat klau dah tau aku akn sedih :'( Dia pon memang still lagii ambil berat pasal aku :') Setiap kali aku online mesti aku bace chat2 yg lame aku dengan die..sweet2 je mase dulu tapi sekarang semua dah jadi kenangan..Sedih sangat kalau terkenang mase happy2 dulu..Kadang2 aku terpikir boleh ke nk undur balik mase happy2 dulu dengan die tapi hakikatnya memang x boleh :'( 


Terus terang memang aku still lagi berharap pada die..hurmm x tau laa ape yg dah x kene dengan aku sampai aku jadi mcam nii :( Kawan-kawan selalu je nasihatkan aku dan selalu jugak buat aku happy supaya aku boleh lupakan dia tuu..Diorang selalu je kata kumbang bukan seekor right?Yee memang betol semua tu kumbang bukan seekor tapi kumbang tu jee laa dah tambat hati aku smpai aku susah nk lupakan die :( Aku pon dah buntu memang susahhhhhhhh sangat nk lupakan die :'(  Aku selalu je fake smile klau real smile tu pon kdang2 jee :\ Semalam pon aku lepak ngan yayo&ainzzah pon aku fake smile gile2 haishh aku serba salah pulak ngn diorang tuu :( Memang banyak betol dugaan nii :\ Ya allah kuatkan laa hati hambamu ini :') Tapii walau ape sekalipon dia still abg angkat aku..Tu memang permintaan dari die klau gaduh2 mane sekalipon die tetap nk still hubungan abg&adik angkat ni kekal..Hmm aku terima jelaa walau hati aku sakit,perit,pedih n kecewa :')

Kesimpulanyaa die tetap crush aku kott *sabikk terus* haha just kidding :3 Tengok aku still x boleh lupekan die kan :( kawan2 aku puas dah nasihatkan aku :'( Memang payah tahap gila babii nk move on :( hurmm aku memang degil >< Oklah sampai di sini jelaa story kite pasal fake smile nii..bhaii syg korang semua  :')





                                                      
PAST


_______________________________________
◕ Budak Manja ◕


Assalamualaikum Terima Kasih Kerana Sudi Kunjungi Blog Saya..Simple Blog By Ida. Have A Nice Day :)
Jangan Lupe Follow Tau..Thank You ♥.
_______________________________________
◕ Shout Here ◕

Put your cbox code here.

_______________________________________ _______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : idaa


Red Bow Tie